2010. június 3., csütörtök

Konyhában-tengeri kásás tormás töltike.

Mivel az eső is zuhog és a   kajám is elfogyott , ma a konyhában voltam 11 órától 2 óráig.
Sütőt begyújtottam, aztán magam. Na nem úgy. Beindultam, a főzéshez.
Tegnap szép tormalevelet kaptam. (az enyém az idén lett átültetve, és még kicsi.)
Ecetes, sós vízben megpároltam és ebben állt egész éjszaka. Volt darált húsom és tekertem vagy 36 db töltikét. Most rizs és kukorica kása vegyesen van benne.
30db ment a fagyóba az erre tévedő gyerekeknek.Aki hamarabb jön az kapja.
Készült 25 db  csak rizzsel, idősebb fiam csak ezt eszi, nem kell a kása, meg a torma.
Ez is fagyasztva lett.
Pedig sok vas van a tormában..
6 db+3 db próbafőzés áldozata lett. Meg kellett tudnom milyen finom lett. Még paradicsom volt a fagyóba azzal főztem meg (jobb mint a tartósító szeres lé.)
                          Még gőzölög a fotón!

Nincsenek megjegyzések: