2010. június 3., csütörtök

Sütemény.

Ma sütöttem is.
 "Limara "blogjában találtam ezt a receptet.
Leveles vajas tészta.Most olyat vettem, ami kinyújtva fel volt tekerve. De megmondom őszintén, legközelebb olyat veszek, amit én nyújtok, az jobb.
Epres, barackos, rebarbara került a mascarpone sajtkrémmel vékonyan megkent lapra.
Már volt rebarbarám és eprem, a barack a fagyóból került elő..Összepároltam, majd leszűrtem,cukroztam, hűtöttem a tölteléket. A teteje tojással lett megkenve. 
3 db készült, jó nagyok lettek. 
                         Így készültek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, ez az a süti, ami a kedvenceim közé tartozik ettől a nyártól kezdve,mivel most ettem először ilyet. Nem is gondoltam volna, hogy egy rebarbarás süti ennyire finom...

Olgis írta...

Ő az unokám.
Nagyon ízlett neki!