2010. június 3., csütörtök

Búzafűlé.

Minden nyáron készítek. 
Sajnos a férjemnek nem segített, de neki kezdtem el "gyártani". 
Vittem lefagyasztva a kórházba is.
Készen nagyon drága és körülményes a szállítás.
Tönkölybúzát veszek, ami nincs koptatva, csíraképes. Áztatom, amíg kicsirázik.
Eszem is ilyen állapotban, nagyon ízletes, nekem legalábbis. 
És nagyon egészséges.
Aztán elvetem .
 Kint az udvaron letakarva, de éri a nap, mert egy műanyag lyukacsos rekesz van rajta. (mert a galamb, veréb kiverné) 
Mikor már kikelt levehetem, akkor már semmi nem bántja.
Ollóval 3-4 alkalommal is learatom.
Aratom és ásványvízzel elkeverve össze turmixolom,leszűröm.
Gyönyörű zöld lesz. 
Kis adagokban kerül a fagyóba, hetente iszom belőle.
Majd hozok fotót!
                              Most ilyen!

Nincsenek megjegyzések: