2014. február 2., vasárnap

Sós gofri.


Gyerek koromba, ha elfogyott a kenyér és Édesanyám másnap sütött csak, reggelire "püfögőt" kaptunk.
Ez egy liszt,  tej.,tojás, szódabikarbónával futtatott ,  forró olajba csurgatott lepény szerűség.

Nagyon finom.
Most én is így jártam, nem volt kenyerem.
Gyorsa összekevertem 2 db tojást ,liszttel, tejjel, szódabikarbónával, kevés sóval.
Raktam bele 1 ek burgonya pelyhet, 1 ek korpát, késhegynyi szódabikarbónát.
Habverővel jól összekevertem.
És akkor jött a gondolat, hogy nem olajban sütöm ki.
Bemelegítettem  a gofri sütőt és abban készült el.
Nagyon finom lett.
Legközelebb fűszerezni fogom, kis grill, vagy gírosz fűszersóval, biztosan pikáns lesz.
Előző nap sütöttem tököt, almát.
Ezeket össze kevertem mézzel, ezt  raktam a gofrira.
Nagyon érdekes ízek jöttek ki!
De kacsa zsírral megkenve, kaporral megszórva is finom.
Akár szendvics is készülhet belőle.
Pesztóval, sós csatnyival is finom.

2 megjegyzés:

tücsi írta...

Jól kitaláltad a gofri sütést, nem is tart olyan sokáig és van friss reggelire való, vagy vacsora. Csak jó kis hozzávalót kell kitalálni.

Olgis írta...

Igen, akár szendvics is készülhet belőle!