2014. október 20., hétfő

Sült nyúlgerinc,paraszt tarhonyával.

Házi nyulat vettem, frissen,konyhakészen került hozzám.
A gerincet egészben, beirdalva sütöttem meg.
Himalája só és frissen őrölt színes  bors került rá.
Forró disznó zsírban megpörösítettem,
kevés vizet öntöttem alá.
Egy csokor zöld fűszert tettem mellé.
Oreganó, kakukkfű, majoránna, izsóp, tárkony és 2 db babérlevél.
Raktam mellé még,egy nagy fej vöröshagymát egészben, 3 cikk fokhagymát héjastól
Fedő alatt egy félóra párolás után zsírjára sült, szép piros lett.
Paraszt tarhonyát készítettem köretnek.
A tarhonyát olajon megpirítottam, felengedtem másfél szeres forró vízzel.
2 db közepes burgonyát kockáztam bele.
1 nagy fej vörös hagyma, csipet citrom bors és egy evőkanál saját készítésű darált zöldség  is ízesítette.
Ha szükséges,még utána öntjük vízzel.
Laktató, igazi falusi étel.
Készült már rizzsel és burgonyával is.

Nincsenek megjegyzések: