2019. október 30., szerda

Filteres, gyümölcsteát készítettem.


A nyáron, készült pár üveg rostos lé, gyümölcs centrifugával, vegyes gyümölcsökből, alma, szilva, ribizlik, josta,és cékla.
A vissza maradt gyümölcshúst aszalógépben kiszárítottam,majd porrá őröltem.


Most ezt a port filtereztem be.


Egy pár darab filterbe birsalmából készült gyümölcsbőr darabkákat is raktam.

Kipróbáltam elektromos teafőzőbe, és csak forró vízben is ,működik, aromás, ízletes, szép a színe!
Jövőre, még több gyümölcsöt aszalok meg.
Most van meggy, szilva, szőlő, cseresznye aszalva.
Ezekkel is fogom párosítani a gyümölcsport a filterben.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

1

Ani írta...

Nagyon ügyes vagy.

Olgis írta...

Köszönöm szépen! Igyekszem,nagy öröm, ha meg tudok oldani egy feladatot, amit én találok ki.

Unknown írta...

Én eddig porítás nélkül készítettem az aszalt gyümölcs húsból teát. Az érdekelne, hogy mivel sikerült ilyen szép porrá őrölni? Továbbá hol kapható filter? Köszönöm előre is a választ.

Olgis írta...

Előbb a késes gyors darabolóval (kutter) aprítottam, majd a kávé darálóval, végül sűrű szűrőn átengedtem.Az Aliexpresszen találtam, elfogadható áron.100 db-os kiszerelésben