2020. február 26., szerda

Tökös lapcsánka.



Zöldségekkel, vitamindús, ropogós,  kis lapótyákat sütöttem.
2 db burgonya-(goldenburg burgonya)
1 db sárgarépa
 1 fej hagyma
 1 cikk fokhagyma
 1 csokorpetrezselyem levél
 3 db kisebb kelkáposzta levél
egy kis db sütőtök.
1 db tojás
annyi liszt, hogy össze álljon.
 só, bors
 saját ételízesítő, és   zöld fűszerpor
zsiradék a sütéshez.
Káposztareszelőn reszeltem le a hozzávalókat.
A petrezselyem zöldet, és a kelkáposzta levelet késsel aprítottam bele.
Frissen hoztam fel a kertből, jól átteleltek!
 Előző nap a rántott hús,  házi zsírban sült.
Ezt a zsírt leszűrtem és ezt használtam fel a sütéshez.
Így még ízletesebb, ropogósabb lett.

A maradék tököt ,vékonyra szeletelve sült mellette. 
A  kelkáposzta maradék levele, egy hagyma  is ropogósra sült.
A saját ízesítők!

Nincsenek megjegyzések: