2012. december 11., kedd

Mézeseim.

Elkészültek az idei mézesek.
Tésztáját előző este összeállítottam. Másnap sültek.
Magvakkal díszítettem.
Tökmag, szezám mag,napraforgó mag, csillag ánizs  kókuszreszelék, mandula került rá. Tojás fehérjével ragasztottam és sárgájával vontam be, attól szép fényes.
Mézes hozzávalói:

   60 dkg liszt
 1 evőkanál kakaópor
         25 dkg porcukor
    20 dkg méz
 20 dkg vaj
  3 tojás
·                     2-3 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék
·                     1 csapott kávéskanál szódabikarbóna
Készült tál, amibe a kisebb figurák kerülnek majd, díszítés után.
Most egy kicsit deformálódtak a figurák, kevesebb hajtó anyag kell bele.
 Közepes nagyságú figurák is sültek, különböző alakúak.
                                        ÍGY SIKERÜLTEK!
                                 







3 megjegyzés:

marisz57 írta...

Gyönyörűek, kívánatosak!Igazi művészi alkotások.

Olgis írta...

Köszönöm kedves szavaidat.Boldog karácsonyt kívánok!

marisz57 írta...

Köszönöm az ünnepi jókívánságokat, és én is viszont kívánom neked!