2012. december 11., kedd

Adventi nyereményem!

A Bakker Holland virágküldő facebookos oldalán hirdettek egy adventi koszorú és dísz készítő pályázatot.
Próbálkoztam az alábbi asztali csokorral.





Adventi koszorúm már sok éves, azért nem készül most új, csak frissítem.
Ragasztó pisztollyal dolgoztam. 
Nem látszik, de csillámos ragasztó rudat használtam.
Sajnos a fagyöngyöm még nem érkezett meg. 

Az ág hegyekre abból szoktam ragasztani.
Nálam hagyomány, fagyöngy legyen Karácsonykor.
Ha az alatt járunk be a lakásba, akkor  várható szeretet, egészség boldogság!
Eljött az értékelés ideje.
 3. lettem az asztali dísz kategóriában.
Tegnap jött a csomag és ezt kaptam.
3  üveg angyalka repült hozzám! Elemes és bekapcsolva váltják a színüket!
Ezenkívül
 egy szép nagy amarillisz hagyma!
Igazán  nagy öröm így Karácsony előtt,  már ajándék érkezik!

                                           ANGYALKÁIM!








Nincsenek megjegyzések: